Yo

Yoyoo! här e jag, missed me? (A) i guess so.

Gårdagen och dagen innan gårdagen och den dagen innan gårdagen har jag tagit det lungt, varit på Landskrona karnevalen vilket för övrigt har hittils fina utbud. Timbuktu, vilken kung han är, han kan ju inte bara sjunga, han är kung på scenen också!

Till dagens stora headline, ja inte fan är det Kevin, det är för fjortisarna, nej jag och några polare ska samla ihop oss vid 23 tiden och kolla på Danne Stråhed. Ska bli väldigt skoj.

När klockan slår 15.00 så ska jag stå nere i stan med min systers barn och kolla på tåget, så jag ska snart dra in i bastun och rensa kroppen från Alkohol sen gårdagen.

Chao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0