Slut på det roliga

Ja då var det slut med karnevalen med andra ord slut på det roliga. Det har var skoj som fan att träffa alla.

Nyss bastat och nu är jag ganska hungrig och sugen som fan på att kolla på ett avsnitt av smallville, riktigt bra serie spännande till max!

Ny vecka och ny energi, jag är nu inne på min andra vecka av min första cykel i min träning (Hst         

http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showthread.php?s=&threadid=21233&highlight=HST+svensk

) Hittils går det som på en dans på rosor.

Nja inte riktigt kanske, men jag ser resultat! Taggad som en ros är jag inför imorgn, men nu gör jag som getingen och rosen, jag sticker!  vi synes här om två timmar igen ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0