Passa djur och träna

Hejsan alla!

Ska sova snart och Imorgon ska jag passa hundar samt sova över hos syrran i två dagar varför dom ska åka till high chaparall och tälta.

Imorgon ska jag också träna, dock blir det tidigt, redan klockan 8-9 sen bär det av till syrran för 2 övernattningar. Blir att lira fifa 09 (ps3) och glo på serier dagarna ut har tankat hem resten av säsong 1 på supernatural :).

Förresten så söker jag en våg, så om det är någon som har en fullt fungerande våg och bara ligger och skräpar hemma hos Dig så tänk på mig! ska dokumentera min vikt här på bloggen varje vecka så det hade varit riktigt sjyst om jag kunnat få låna... just det, din våg.

Dags att dejta kudden och vara otrogen mot täcket! (lånar Eriks lilla skämt, annars mördar han väll mig för att jag snor hans skämt hela tiden)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0