ledsen för dålig uppdatering

Hellu allesammans!

Hoppas allt är bra med er! undrar ni hur jag mår så mår jag toppen asså, körde helkroppspass idag alla muskelgrupper på ett enda pass tog ca 2,5 timmar. Allt fungerade utmärkt och tekniken satt där. Fick lite hjälp med knäböj idag av Walle, stort tack! ;D


So far så har allt gått bra med mitt nya träningsupplägg och allt som har med träning att göra, kan skriva lite mer ingående vad jag käkat!

- för er som undrar så är jag i en bulk period -   min kost den här veckan så här långt har mestadels bestått tonfisk, kyckling, ris,korv, broccolli,b a  sås, gainers, mjölk, vatten, havre,ägg (rått), oboy(för snabba kolydrater).

ska dra in i bastun och svettas lite extra nu!
Ha d underbart syns imorgon bitti :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

basta när du bulkar? nooo noooo... du svettas ut viktig kroppsvätska som kommer till användning vid muskelökningen. basta är bra när man deffar

2009-07-09 @ 10:48:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0