ingen träning idag

Tjena folket!

Nästan precis städat här hemma lite, ska snart fortsätta städa upp det sista.
sitter och allmänt och funderar på min framtid. A girlfriend is the answer.

Hoppar över träningen idag och vilar upp mig till fredag, då jag har min sista träning av min första cykel.
Lite kortfattat om hur cykeln kändes och om det påverkat mig något negativt eller positivt skriver jag i helgen då första cykeln är avslutad.

Ska återgå till städandet så jag blir klar med skiten någon gång. Chao!

Kommentarer
Postat av: Catja

Aw, jag visste det! Att du vill ha en flickvän! Men du, vet du vad? Det blir inte svårt för dig att skaffa en, du kan ju för fan få vem du vill, och jag vet att du vet det! Du är inte ensam om att vilja ha en partner, det gäller bara att hitta en... den rätta. Du kommer att hitta den rätte, bara du försöker. Använd dig av det du sade innan idag, om envishet. Om du vill ha henne, ta då henne! Var envis! Kämpa för det du vill ha! Du kan ju kämpa för allt annat här i världen, så varför skulle du inte kunna kämpa för en tjej? Du har inget att förlora! Jag hoppas att du finner din tjej snart, lycka till!

2009-07-15 @ 15:32:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0