ingen sömn

Godmorgon alla!

gick och lade mig efter jag surplade i mig min gainer drink, vid 9 tiden och ja, jag somnade väll hyfsat snabbt men sov bara i en timme!
Trodde jag hade vaknat kl 3-4 på morgonen men nej! jag hade visst vaknat kl 10 SKIT SUR, min träning kommer gå åt helvete tänkte jag om jag inte får mina 8 timmars sömn, men i alla fall så försökte jag somna om i typ 40 grader varm temperatur i rummet fast jag ändå hade fönstret och fläkten igång. Somnade inte om!  gick upp och tog mig lite käk, si sådär halv 11 tiden och kollade på ett avsnitt av en serie, efter det så lade jag mig igen. somnade inte!

Tog återigen lite käk och gick ut en runda vilket var skönt faktiskt, sen försökte jag somnade om igen, den här gången låg jag och vred mig fram tills halv 2 då jag slutligen somnade in och drömde mig bort i paradiset :), sen så klart så vaknar jag av larmet som var ställt kl 7.00 stänger av skiten, för det är inte lönt att vakna då när jag bara fått mig ca 4 timmars sömn så jag somnar om och sover till 13.00! wohoo, direkt i tanken fick jag detta "Bra fredde! well done, kommer inte somna förrän 2 inatt"

Och här sitter jag, drack min gainer för lite mer än en timme sen, strax dax för gröt + hemmalagad bulle och ett avsnitt av supernatural, martin som tipsade om serien.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0