Helsingborg

Åkte med morsan till helsingborg för att handla lite innan idag så fick jag idéen att sticka inom Body extra vilket innan hette gymgrossisten,  när jag väl var där inne så var det mer i syfte att kolla runt lite och kanske köpa en gainer på runt 300 riksdaler men så billigt gick jag inte därifrån haha köpte en gainer på 5,4 kg för hela 579 :-.

För er som vill veta så är det banan smak, smakar jävligt gott faktiskt :)
ni kommer att få följa min resa med just den här gainern senare när träningen drar igång nästa vecka så håll utkik i bloggen och följ min kropps respons på SERIOUS MASS och allt annat!

Nu är det dags att nanna kudden ett tag, ska försöka komma kl 7 för att kunna få en så bra dags rutin som möjligt inför träninen. God natt och sov så gott!

Här nedan är en bild på kosttillskottet:




M.V.H Fredrik


Kommentarer
Postat av: Catja

Shit, det var dyrt! Har du fortfarande råd med karnevalen? ;D

Det ska bli kul och intressant att följa upp hur det går med träningen och gainern. Banansmak? Usch, det tycker inte jag om. Vet du varför? För att jag inte tycker om bananer.

Hahaha, ni killar alltså... ni kan inte träna utan kosttillskott och allt det där haha, fuskisar! :P ;D

Aja, som sagt... det ska bli kul att följa din träning. Kan du inte skriva schemat i ett inlägg så att man kan få en inblick också? :) ;)

2009-07-03 @ 09:26:16
Postat av: fredde

Jo absolut kan jag skriva in mitt schema :)

ska länka min träning senare också, kör efter ett speciellt schema :)

2009-07-03 @ 10:34:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0