helkropps pass, split nummer 2

Hej alla kära bloggläsare, tack för era kommentarer det värmer! fortsätt så.

Ja! då var man klar med sitt första utav tre helkroppspass den här veckan, känns underbart redan nu, fick till och med beröm på gymmet för att jag är modig och vågar mig på övningar som kan skada, i detta fallet, ryggen. Självklart så utför jag övningen för ryggen rätt, och det känns rätt också utan smärta så det kändes as bra att få beröm för något sånt :).

För övrigt så käkade jag kyckling och ris efter båda träningarna idag och därmed hoppas jag få lite muscles. 
 
Ska förresten lägga in före och efter bilder sen, ska också hålla koll på min vikt här också.



Kommentarer
Postat av: sofie olsson

du är duktig ! :D fortsätt så! ;D;D

2009-07-06 @ 18:45:06
Postat av: kitty

mums=)

2009-12-02 @ 00:25:56
URL: http://somethingspecial.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0