Godmorgon

Godmorgon alla!

Nästan precis vaknat, gick upp och gjorde en liten uträkning på kalorier, proteiner och kolhydrater av en måltid(basmåltid).
 
Senare under dagen börjar jag träna igen nu när jag äntligen är helt återhämtad ifrån förkylningen, kommer träna efter detta schemat, här nedan är en liten inblick på hur det ser ut, väldigt komplicerat och krångligt för er som inte förstår er på styrketräning (A) haha nej men detta kommer jag att hålla på i ungefär 8 veckor vilket innehåller 4 olika cykler och efter dessa cyklerna ska jag enligt metoden vila ca 9-12 dagar för att musklerna ska glömma bort hur hårt dom brukar tränas och växa av en belastning igen.

För övrigt ska jag ska snart ut med en av hundarna på en hyfsad runda så att jag vaknar till lite, vi hörs sen mina kära läsare :P.
Ta er en titt och få en inblick av hur jag kommer att träna i 8 veckor, det här är endå en stor del av vad min blogg kommer att färgas med.

http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showthread.php?s=&threadid=21233&highlight=HST+svensk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0