första passet..

Nyss kommit hem från träningen där jag körde igenom pass 1 av 2 pass idag,  jag började med alla muskelgrupperna på benen ( vaderna o s v) sen vidare på halva ryggen så att säga. Om jag ska reflektera lite kort så tycker jag att det gick hur bra som helst, bättre än vad jag trodde, dock när jag körde ryggen så kände jag liiiite smärta men tekniken i övningarna ska förbättras och därmed hindra smärtan.

Glömde skriva det att jag är på min första cykel där jag arbetar igenom varje övning med 2 set där varje set ska utföras med 15 repitioner och när hela cykeln är klar, ska jag arbeta vid en vikt som jag PRECIS klarar av för att musklerna, just nu ska förbereda sig för tungt arbete med andra ord ska förbereda sig inför nästa cykel. Varje cykel är 2 veckor lång träning på måndag, onsdag och fredag.
här vill jag också påmina er om att fråga om det är något som ni inte fattar med endå vill förstå och hänga med i svängarna hur mina muskler kan vara så stora om 5-6 månader (A), så fråga på!


I pass 2 senare idag kommer jag att träna bröst, mage, triceps, biceps och axlar.

käkade kyckling ben och ris till lunch efter träningen, nu är det dags för en timmes vila innan nästa pass. :)


Kommentarer
Postat av: JB

Haha, jag trodde du menade cykel först, alltså en sådan man cyklar på. haha xD

2009-07-06 @ 13:22:10
URL: http://messitup.blogg.se/
Postat av: soph

gött att äta kyckling ben med ris , :o shit.. fin blogg du har

2009-07-06 @ 15:51:05
URL: http://thesundgrenkohl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0